fredag 27. november 2015

My style

Nå er tiden inne for å snakke litt om det produktet som de tidligere bildene består av. Denne og forrige uke jobbet vi med kollasje av bildene vi har tatt tidligere og noen flere. Jeg valgte akkuart disse bildene fordi det er de jeg ble mest fornøyd med. I den første kollasjen skulle vi sette sammen ett bilde av hvert tema i et kvadratisk format. I oppgave 2 sto vi fritt, og kunne velge format selv, og vi kunne ha med flere enn ett bilde fra hvert tema. Jeg valgte å ha firkanter og trekanter som former i oppgave to fordi jeg liker de formene og så for meg at det blir morrsomt å jobbe med. Jeg valgte å sette sammen trekantene til en firkant fordi det skaper en helhet ved at bildene også er firkanter. Fargene i figurene tok jeg i fra de fargene som er i selve bildene for jeg syntes det var fine farger som står bra i sammen, og da får jeg en mer helhet i kollasjen. Det bildet i midten er uklart med vilje fordi jeg fikk ett litt anerledes syn på selfie etter undervisning og da ville jeg prøve noe nytt. Legger til begge bildene under.

Snakkes!


                      
Første kollasje


Andre kollasje 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar