tirsdag 17. november 2015

My place

Denne uka  har oppgaven vært å ta bilde med #myplace som også til hører sluttproduktet "My style". Jeg har valgt å ta bilde av hagen hjemme fordi jeg liker meg ute når sola skinner og været er tipp topp. Jeg valgte å ta bilde av dette utsnittet fordi jeg likte fargekombinasjonen blå og grønn godt. I bildet er det også linjer som skaper dybde i bildet, f.eks skyggen av trærne og linjene på jordene i bakgrunn.. I tillegg skaper greinene på trærne spennende former som jeg var interessert i å ha med. Bildet har også ganske store og få flater og, som skaper ro i bildet og gjør det mer ryddig, noe som jeg også ville ha med. Valgte også dette utsnittet fordi jeg ville ha med litt av solskinnet som blir en ekstra lysskilde og skaper en god stemning i bildet. Legger til bildet under.
Snakkes!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar