onsdag 4. november 2015

Typografi

Her kommer ett nytt bilde til oppgven "My style" i PFO - i prosjekt til fordypning. Denne gangen skal vi ta bilde av typografi. Vi skal ta bilde av en font som vi liker/syntes er fin i tilleg til at den skal være med på å beskrive oss selv. Jeg valgte å ta bilde av dette fordi jeg liker skriften, syntes den er kul og spennende. Denne er med på å beskrive meg ved at det er en enkel skrift som er lett å forstå samtidig som den er "crazy" med alle de linjene som går ut i fra bokstavene og tallene. Det skaper ett rolig bilde også når det ikke er så mye effekter med. Det jeg tenkte på angående komposisjon når jeg tok bildet var at plasserte bokstaven E i det gylne snitt. Jeg gikk nært så det ble et mest mulig ryddig bilde uten så mye i bakgrunn og det finnes noen former og linjer i bildet. i tilleg er bakgrunnen som dette er skrevet på rund. har redigert bildet i photoshop på pc. Legger til bildet under.

Snakkes!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar