fredag 3. juni 2016

Color-oppgave endret

I dag begynner vurderingen av bloggen, og da følte jeg at det var et bilde jeg måtte endre på. Det var bildet jeg la ut som color under my style oppgaven. Jeg tok det forrige bilde i siste liten, så det ble en back-up plan, men samtidig så tenkte jeg at det kommer til å bli bedre enn det ble. Så nå har jeg tatt et helt nytt bilde. Dette bilde føler jeg er bedre siden det er en bedre farge som passer for meg, og jeg brukte litt mer tid på det. Jeg gikk ganske nærme og rett på. i tillegg klarte jeg å få bakgrunnen ufokusert på kamera, så det er ikke redigert. Det gjorde jeg for å få mer fokus på blomsten som er fargen, og ikke det i bakgrunnen. Fargen kom mer fram når det andre ikke er så tydelig. Bladene på blomsten lager noen linjer og retninger i bildet, så valgte å ta med de også for å få mer bevegelse i bildet. I photoshop redigerte jeg på lyset og fargene fordi med telefonen så ble det litt dårlig med farger og lys, så det ble kjedelig bilde.

Snakkes!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar