torsdag 17. september 2015

Eldre skoleoppgaver

Her kommer bilder som jeg tidligere har hatt som oppgave å redigere. Redigeringsprogrammet jeg brukte var Photoshop. skriver mer om selve oppgaven til hvert bilde. Legger til før og etter bilder.
Snakkes!


Dette var det aller første bilde hvor vi skulle lære hovedelementene til å redigere. Det var blant annet lys og farge og fjerning av elementer. 





Her skulle vi lære oss å jobbe i lag med flere bilder. Så her har jeg "smeltet" sammen alle bildene til et bilde, i tillegg til hovedelementene i programmet. 




Dette er bildene jeg brukte til å gjennomføre prøva vi hadde for en stund tilbake. her skulle vi vise at vi kunne alt det jeg har nevnt tidligere pluss at det var noen kriterier vi måtte følge. Her har jeg gjort alt av det jeg har nevnt tidligere. 




Her er bildene jeg "smeltet" sammen og redigerte til det bildet jeg brukte i eventyrartikkelen. Gjorde det samme her også. 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar